Koa Toa en Koa Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Buma - WaarBenJij.nu Koa Toa en Koa Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Buma - WaarBenJij.nu

Koa Toa en Koa Samui

Door: Judith Buma

Blijf op de hoogte en volg Judith

16 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo mensen,

Is weer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst, maar zit niet stil hoor. Net terug van 2 weken vakantie, dus zal ik deze belevenissen maar weer met jullie gaan delen.
Eerst zijn we naar Koa Toa gegaan, echt een super mooi bounty eilandje. Jammer genoeg was de accommodatie beetje duur, dus zijn we niet heel lang gebleven. Tamara en ik zijn nog gekanoed naar een ander prive eilandje, daar zijn we helemaal naar boven geklommen. Super mooi uitzicht! Ben blij dat we daar heen zijn gekanoed. Daarna zijn we naar Ko Samui vertrokken, hier zouden we gaan couch surfen. Deze keer is het jammer genoeg wat minder goed bevallen, dus zijn we vroegtijdig weg gegaan. Hele nare man was het. In Ko Samui hebben we vooral gefeest, op het strand gelegen en natuurlijk de Full Moon Party bezocht! Wat een gekheid, en wat een mensen!! Shaheeda en ik waren helemaal beklad met verf en hebben ons prima vermaakt in het zwembad!
Jammer genoeg was de drank niet zo goed gevallen en hebben we 1,5 uur in de rij gestaan om in de boot te komen. Vond ik dat even verschrikkelijk!! Maar goed al met al wel de moeite waard.
Verder hebben we ook nog een cabaret gezien met lady boys en zijn naar een Ping Pong bar geweest, we zijn natuurlijk wel in Thailand dus moeten we dat wel gezien hebben.
Verder was het een rustig weekje, veel gerelaxt, dus de volgende vakantie naar mijn weten meer actie!!
Jammer genoeg is er wel twee keer geld uit mijn tas gestolen, één keer met uitgaan en een keer in de bus. Heb dus net met Shaheeda aangifte gedaan, maar heb geen idee of er kans bestaat dat ik het geld kan terug krijgen van Interpolis, de busticket moesten we namelijk halverwege inleveren. Heel vervelend, maar we zien het wel!
Nog twee weken school en dan zit de eerste module er alweer op, wat gaat dat snel zeg, echt niet normaal!
Nou mensjes, mijn volgende avonturen lezen jullie binnenkort wel!!
Begin iedereen nu wel beetje te missen hoor!


Liefs Judith

  • 17 Maart 2009 - 07:19

    Esther:

    Heejjzzz vriendinnetje!!!

    Vertrek je over 2 weken al weer uit Thailand??
    Dat gaat wel heel snel.
    Waar ga je dan eerst heen? Maleisië?
    Je mist hier niks hoor (behalve als je van regen houdt haha).
    Je hebt ook echt al allemaal vet leuke dingen gedaan!!! Zwaar jaloers!!!

    Spreek je gauw!

    Liefs Esther

  • 18 Maart 2009 - 08:45

    Marleen:

    Juutjuhhh!!

    Chickie...dat schoolpakje staat jou goed hoor! ;) haha Leuk om al je foto's te zien! Kan je het je allemaal beter voorstellen!
    Dat bounty eilandje klinkt mij zeerrrr goed i de oren....my god...wat een heerlijkheid!
    Ik spring zometeen het zwembad in...helaas zal het water hierin toch net iets minder spraakmakend zijn dan het mooie water waarin jij lekker rondzwemt.
    Maarr we blijven in beweging! haha
    Laiverd, have fun en pak af en toe even lekker die rust! ;)

    Dikke x Marleen

  • 22 Maart 2009 - 19:35

    Diel:

    Weer een top verhaal top wijfie :-D

    Geniet vanje laatste 2 weekjes @ de Thaise skwaolle, Good Luck!!!

    Take care meis...

    Smakker uut Grunn, Diel :-D

  • 01 April 2009 - 09:41

    Daphne:

    Wat leuk om je verhalen te lezen! Als ik dit zo lees had ik ook wel naar Thailand gewild :P Maar ik denk dat Zuid-Afrika ook heus leuk wordt ;) haha..
    Maar je hebt echt leuke dingen gedaan en de tijd gaat idd zo snel!!

    Liefs Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2009

Terug naar huis!!

17 Juni 2009

Java!

20 Mei 2009

Bali

20 April 2009

Bali!!

15 April 2009

Vietnam en Cambodja
Judith

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 34728

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Estudiar Espanol!!

15 Oktober 2009 - 01 April 2010

Stage in Suriname

30 Januari 2009 - 03 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: