Bali!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Buma - WaarBenJij.nu Bali!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Buma - WaarBenJij.nu

Bali!!

Door: Judith Buma

Blijf op de hoogte en volg Judith

20 April 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo mensjes!
Ben alweer paar daagjes in Bali, dus ik dacht moet ik jullie maar weer even op de hoogte houden!
Ben vrijdag middag aangekomen rond twaalf uur, 's nacht vertrokken om zes uur. Dus we waren twaalf uur 's nachts al op het vliegveld. Dus hele brakke avond gehad, deze keer ging alles goed bij de douane, weer hele opluchting haha..
's Middags kwamen we dus aan en de accommodatie is echt geweldig vergeleken met Thailand! Goede bedden, schoon, groot en een zwembad, super vriendelijke mensen en alles wordt voor je schoongemaakt!
Het voelt dus als echt vakantie, ben al een paar dagen in Bali en alles is net wat beter in Thailand. De weer is minder benauwd, de mensen zijn vriendelijker en spreken veel beter Engels, dat is echt zo'n opluchting, het eten is goed en de prijzen ongeveer hetzelfde. Je moet wel even weten waar het goedkoop is want het eten in Kuta, het echte toeristen gebied is niet bepaald goedkoop! Nog steeds goedkoper dan in Nederland, maar het moet voor ons dan ook zo goedkoop mogelijk!
En geweldige winkels, maar jah de prijzen zijn hier wel weer het zelfde vergeleken met Nederland, maar de kleren zijn zo mooi dat ik nog wel stiekem een keer ga kijken ;(, haha.. Nou 's avonds zijn we opstap geweest met 2 locals, die we kennen van een restaurant waar we hebben gegeten. Zij weten alles goede discotheken enzo.. echt super leuke avond! Zaterdag heb ik het gebied een beetje verkent waar alles te vinden is en heerlijk aant zwembad gelegen! 's Avonds weer opstap geweest en deze keer hadden we afgesproken met een Nederlandse jongen uit Amsterdam, hij had weer afgesproken met allemaal anderen uit Europa, dus was een gezellig internationale boel! Die avond hebben we echt behoorlijk laat gemaakt.
Zondag heb ik een poging gedaan tot leren surfen, gratis want een van de locals wilde ons wel helpen. Ging wel goed als hij er bij was, maar zonder hem niet echt! Weet namelijk niet op welk moment ik moet gaan peddelen. Maar op de surfplank staan is me nog niet gelukt hoor.
uitgerust. Zondag avond maar beetje uitgerust voor de verandering! Vandaag hadden we namelijk vroeg les, werden weer netjes opgehaald hier. Introductie les gehad en rondleiding door de school, 's middags alweer vrij en het rooster is wel prima! Volgens mij is mijn groep bijna elke vrijdag wel vrij, dus altijd lekker vrij weekend!
Nou voor de verandering gaan we vanavond weer opstap haha, ben benieuwd hoe lang ik het volhou!
Maar het stappen is hier gewoon heel erg leuk!!!
Nou iedereen hou jullie snel weer op de hoogte over mijn leventje hier...

Liefs Judith

  • 20 April 2009 - 12:41

    Margriet Buma:

    Hey Judith,

    Leuk al die verhalen. Volgens mij is school een bijzaak haha, ideaal!
    Geniet ervan!

    Liefs Margriet

  • 20 April 2009 - 15:41

    Judith Huijser:

    aaaaaah wat leuk! Begint meteen weer te kriebelen bij mij. Ben super blij dat je 't naar je zin hebt op Bali. Echt leuke mensen hea, kheb er ook wat vrienden wonen (waarmee ik samen werkte op Vlieland).
    En je hebt al geprobeerd te surfen?!Klasse! Straks ga je nog goed worden ook hahaha, gewoon altijd na school ff surfen ;)
    Nou ik wens je super veel plezier & ben benieuwd naar jullie avonturen. Doe de meiden de groetjes van me xxx
    By the way, al wezen feesten @ the Bounty discotheque?

  • 21 April 2009 - 17:33

    Marleen:

    Hoi Juud!

    Lief je krabbel! Vind het alleen maar leuk om je verhalen te lezen en op de hoogte te blijven van je avonturen!
    Met mij gaat ook alles goed! Net alle afrondingen voor school weer gehad, nu weer een nieuw blok! In tegenstelling tot jou is mijn rooster niet goed...2 dagen tot 19h naar school! Wat een ellende!
    Net snel ff wat gegeten en zometeen weer dansen!
    Geniet van alles op Bali, wat gaat de tijd snel he?! Ongelofelijk!
    Ly en ik hebben nog lang over je belevenissen gehad bij de douane!
    Lag Juudje languit...zielig!
    Geniet ervan!

    Liefs Marleen

  • 21 April 2009 - 17:33

    Marleen:

    Hoi Juud!

    Lief je krabbel! Vind het alleen maar leuk om je verhalen te lezen en op de hoogte te blijven van je avonturen!
    Met mij gaat ook alles goed! Net alle afrondingen voor school weer gehad, nu weer een nieuw blok! In tegenstelling tot jou is mijn rooster niet goed...2 dagen tot 19h naar school! Wat een ellende!
    Net snel ff wat gegeten en zometeen weer dansen!
    Geniet van alles op Bali, wat gaat de tijd snel he?! Ongelofelijk!
    Ly en ik hebben nog lang over je belevenissen gehad bij de douane!
    Lag Juudje languit...zielig!
    Geniet ervan!

    Liefs Marleen

  • 22 April 2009 - 07:08

    Blanche:

    Judith!!

    Te relaxt. Je verhaal doet me denken aan die film over die surfchicks. Anyways gewoon lekker weer elke dag, beetje surfen en daarnaast een beetje naar school!;)

    Ik zeg doe alles wat je niet laten kan!:)

    Kus

  • 27 April 2009 - 10:57

    Diel:

    Ik zeg een woord laiverd:

    Chilllllllllllll

    Enjoy!!!!

    Hpl tot gauw @ tha msn

    :-D

    Dikke Xx xx Diel

  • 27 April 2009 - 13:17

    Ruth:

    Heyyy Judith,
    Die verhalen van jou zijn om jaloers op te worden:P:P Heerlijk!!!!! Geniet er maar goed van x Ruth

  • 17 Mei 2009 - 19:35

    Diel:

    Juuhuuuuuuud

    How U doin girl...?
    Misje verhalen:-(
    En jou natuurlijk;-)

    Enjoy and Take care!!!

    When R U back @ NL for a while???

    XoXoXo Diel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2009

Terug naar huis!!

17 Juni 2009

Java!

20 Mei 2009

Bali

20 April 2009

Bali!!

15 April 2009

Vietnam en Cambodja
Judith

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 34732

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Estudiar Espanol!!

15 Oktober 2009 - 01 April 2010

Stage in Suriname

30 Januari 2009 - 03 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: