Eerste bericht uit Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Buma - WaarBenJij.nu Eerste bericht uit Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Buma - WaarBenJij.nu

Eerste bericht uit Thailand!

Door: Judith Buma

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo iedereen!

Nou eindelijk mijn eerste berichtje vanuit Thailand, het duurde even maar heb nu pas toegang tot internet..
Zal even bij het begin beginnen. Mijn reis naar Bangkok toe was prima, alleen van Dubai naar Bangkok hadden we een paar uur vertraging, maar was zo moe dat ik bijna de hele reis heb geslapen.. eten was trouwens super, nog nooit zo goed gegeten in het vliegtuig (hadden zelfs een menu kaart met vier gangen). Was trouwens wel grappig om in Dubai te stoppen, je waant je toch in hele andere wereld.. hebben er ook nog een filmpje van gemaakt. 's Avonds kwamen we aan in Bangkok, waar we werden opgewacht door onze module coordinator. We zouden eigenlijk op onze eigen houtje naar de accommodatie toe moeten, dus dit was wel prima geregeld.. allen kwam hij met heugelijke nieuws dat ik in een andere accommodatie zit dan Tamara en Shaheeda.. dus dat was wel een flinke domper. Gelukkig zit ik hier wel met leuke meiden, maar is wel lastig dat ik nu elke keer met Shaheeda en Tamara ergens moet afspreken.
De accommodatie is verder ook prima. De huisvrouw is heel lief en behulpzaam en spreekt heel goed Engels, dat is hier echt een luxe.
We krijgen elke ochten ontbijt hier en de kamer is opzich ook van alle gemakken voorzien.
Zal even vertellen over de eerste dag, ben 's ochtends met vier Nederlanders en 2 Bulgaren naar een super grote mall geweest. Ik vond het niet zo bijzonder, leek heel erg op de Amerikaanse mall's en daar hebben ze zelfs leukere kleren!
Maar goed waren ook meer om huishoudelijke dingen te halen en dus ook een plaatselijke sim-kaart, ware het niet dat Judith haar oude sim-kaart is verloren (weet goed dat ik hem weer terug in het kaartje heb gedaan, maar goed.. dat ben ik in tussen wel gewend) Niemand kan dus meer sms-en naar mijn oude nummer!!
's middags hebben we overheerlijk gegeten en heb ik geleerd om met stokjes te eten!! Ben nog niet echt een held in, maar komt wel. De sushi is daar echt top en super goedkoop!
's avonds ben ik met Shaheeda en Tamara Bangkok zelf in geweest, zitten net buiten Bangkok, dus is wel een uurtje reizen!
Maar goed daar niet zoveel meer gedaan, behalve gegeten in een best dure en luxe restaurant voor Thaise begrippen, dus maar niet elke dag doen.. en naar een hele luxe mall geweest, was ook niet super geweldig ofsow.. Maar goed vandaag gaan we verder opzoek naar andere Mall's.
Verder zijn we nog met de Tuk Tuk door door een heel grappig Thais mannetje ergens gebracht waren de winkels volgens hem nog om 22.00 nog open waren volgens hem.. Wat dus natuurlijk niet zo bleek te zijn, maar goed de Tuk Tuk was wel lachen en het mannetje ook..
Dus toen zijn we maar terug gegaan naar onze appartement.. ohw jaah ik moet trouwens niet raar opkijken als ik Joram v/d Sloot tegen komt, want die schijnt ergens schuin tegen over mij te wonen. Dusse de filmpje die je van Joram v/d Sloot hebt gezien dat die op een scooter in Bangkok rijd, nou daar woon ik dus, hij zit ook bij mij op school.. Mensen zal ik zorgen dat ik niet in aanraking met hem kom, haha.. Of Tamara, Shaheeda en ik kunnen voor Peter de Vries gaan werken of dat we foto's van hem maken en voor vét veel geld aan de roddelbladen gaan verkopen(okeej beetje teveel fantasie)
Vandaag gaan we weer verder shoppen, massage, naar een Spa resort en ik wil ook naar de kapper.. en als goed is ook naar de backpackers wijk, maar jaah weet niet of alles in één dag past.. want moet nog op Shaheeda en Tamara wachten die hebben afspraak met iemand om nog wat dingen te regelen! En hoor net dat ik naar de Rengsit University ga om met hun af te spreken.
Nog voor de informatie, we gaan ook nog school, als goed is morgen haha, heb eingenlijk best zin, lijkt me wel lachen. De Rengsit University is super groot en van alle gemakken voorzien, grote zwembad, fitniss hal. Maak wel even foto's van.
Ohw jah gaan volgende week al met school naar Phuket, we willen dan het weekend aan vast plakken om naar de andere eilandjes in de buurt te gaan. Niet verkeerd vind ik!
Dat was het voor nu, laat snel weer een berichtje achter!

P.S Hier is trouwens het adres, waar ik verblijf, vind het altijd leuk om kaartjes te krijgen ;(

71/293 Ake-Prajim 3 Road Soi 2
Muang-Ake (Project 1), Lak-hok,
Muang, Patumtani 12000
Tel : 66 2 9972755 press room
# or 0 for operator

Lies Judith


  • 02 Februari 2009 - 07:13

    Blanche:

    Juut!!!:)

    Super leuk! Echt meid, geniet van alles wat je meemaakt enne die Joram moet je maar laten voor wat het is...een engerd! Hoewel je er idd wel geld mee kan verdienen als je foto's gaat maken en verkopen haha!Doet dat maar als je echt helemaal blut bent!;) Chick ben benieuwd naar je volgende avonturen!

    Kus

  • 02 Februari 2009 - 07:34

    Tessa Spithoven:

    Hallo Judith,

    Wat super dat je nu in Bangkok bent!
    Vorig jaar zomer heb ik een maand door Thailand, Laos en Vietnam kunnen reizen, een onvergetelijke ervaring!! Ik hoop dat het dat ook voor jou wordt, maar dat kan bijna niet anders!
    Als ik je verhaal lees, krijg ik weer helemaal de kriebels!
    Ik blijf je via je webblogs goed volgen!
    Heel veel plezier!

    Groetjes Tessa

  • 02 Februari 2009 - 10:50

    Sanne Kootstra:

    Hee Judith,

    Fijn om te lezen dat alles goed met je gaat. Wat maak je toch super veel mee.. Lekker van genieten meid!

    Hoe is het weer daar trouwens?

    Hier gaat alles prima. Heb een griepje te pakken, maar verder mag ik niet klagen.

    Liefs Sanne

  • 02 Februari 2009 - 11:04

    Aafke:

    Hey juud,

    Klinkt allemaal super!! Ik ben zwaar jaloers. We missen je hier nu al hoor. Pas op voor die overbuurman van je.

    liefs Aafke

  • 02 Februari 2009 - 16:25

    Marleen:

    Juud!!

    Klinkt allemaal top! Ik hoor het al wel weer....flink cultuur aan het snuiven jij...shoppen, chillen, spa..;) Goed bezig chick!
    En dan al naar Phuket, wat gaaf! Zal denk ik heel indrukwekkend zijn!
    Blijf aub bij die vd Sloot uit de buurt...geen fratsen!
    Geniet ervaan meis! Ben heel benieuwd naar al je belevenissen! Zo gek dat je daar nu gewoon echt zit en zooooolang weg zal zijn :( Maar wordt geweldig!
    Zet m op!

    Dikke x Marley!

  • 02 Februari 2009 - 17:21

    Miranda:

    Heyy lieve Buma!

    Wat een mooi verhaal heb je geschreven! Super dat je het zo naar je zin hebt! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen!

    Pas op voor die overbuurman! Zo ver mogelijk uit de buurt blijven van dat huis en van hem!

    Meid, heel veel plezier en succes daar!!

    Hele dikke kus Miranda (K)

  • 02 Februari 2009 - 18:09

    Diel:

    JUUD!!!

    Super verhaal :-D Leuke manier van schrijven en dus voor mij/ons te lezen (maar dat ff terzijde) WAT???!!! Dhr. S vd Sloot... Mochten jullie in samenwerking gaan met onze Emmy koning Peter, let me know, misschien kan ik ook nog een nuttige (?) bijdrage leveren vanuit NL ;-)

    Klinkt verder allemaal heerlijk!!! Ga er lekker van genieten, genoeg te doen (ik zou beginnen met die leuke kleding shoppen;-)) And take care....

    Veel liefs, Diel

  • 02 Februari 2009 - 19:05

    Ruth Smeets:

    Haiii Judith,
    Ja hoor... je bent lekker in Thailand! Heerlijk lijkt me dat. Gelukkig alles goed met je, geniet er maar goed van!


  • 02 Februari 2009 - 20:51

    Hey Die Judith:

    Jouw eerste indrukken zijn al super nou dat belooft wat.De eerste trip is al vast gelegd. Geniet er maar goed van. Je bent al genoeg gewaarschuwd voor die J vd Sloot maar blijf uit de buurt van die engerd. Shop je niet suf.

    Liefs van Robin en mama

  • 03 Februari 2009 - 21:31

    Jildou Uit H'veen ;):

    En je bent er!!
    Klinkt erg leuk, allemaal nieuwe indrukken die op je afkomen..pas maar op voor die buurman van je!

    Geniet er van! Ik blijf je verhalen volgen!!

    Liefs Jildou..

  • 04 Februari 2009 - 19:13

    Papa:

    Mooi dat je het naar de zin hebt judith.We zitten op dit moment in Potosi Bolivia.Over 4 uur gaan we met de bus naar La Paz.Eem busrit over onverharde wegen.
    Veel plezier en pas goed op jezelf. Groetjes papa en martijn

  • 04 Februari 2009 - 19:16

    Papa:

    heb je ook een telefoonnummer waar we maar toe kunnen bellen.
    Mail het even door

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2009

Terug naar huis!!

17 Juni 2009

Java!

20 Mei 2009

Bali

20 April 2009

Bali!!

15 April 2009

Vietnam en Cambodja
Judith

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 34733

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Estudiar Espanol!!

15 Oktober 2009 - 01 April 2010

Stage in Suriname

30 Januari 2009 - 03 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: