Nog vier daagjes!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Judith Buma - WaarBenJij.nu Nog vier daagjes!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Judith Buma - WaarBenJij.nu

Nog vier daagjes!!

Door: Judith Buma

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 Januari 2009 | Nederland, Groningen

Hallo iedereen!!

Ik vind het nu wel heel erg spannend worden allemaal, nog precies 4 daagjes en dan vertrek ik naar Thailand!
Om precies te zijn vrijdag om 21.00.
Ben nu alleen maar bezig met dingen weggooien, inpakken, afscheid nemen van iedereen en van mijn crib! En nog 1000 andere dingen!
Voor de mensen die niet precies weten wat ik ga doen daar. Ga de opleiding Spa & Health volgen, dit betekent heel veel Spa resorts bezoeken, yoga volgen en leren om te masseren (of ik dat al niet weet)Heel relaxt dus! 2e deel van mijn opleiding volg ik in het super mooie Bali.
Ik probeer hier regelmatig op te schrijven, hoop dat het internet beetje redelijk is daar!
Daarnaast zal ik ook nog in het plaatselijke krantje van Noordenveld en omstreken schrijven, misschien dat ik die verhalen ook hier op zet. Dus het kan zijn dat het soms overlapt.
Daarnaast zal ik een apart album maken, waar ik al mijn foto's op zet.

Ik ga jullie missen!

Liefs Judith

P.s. let niet op die mega foto van mij die in het foto album staat, maar krijg het er op een of andere manier niet af!


  • 26 Januari 2009 - 16:35

    Blanche:

    Ga je volgen chickie!!!:-)

    Helemaal leuk, maak er een super mooie tijd van!

    X

  • 26 Januari 2009 - 17:56

    Sanne:

    Hee Judith,

    heb je net een mailtje gestuurd via hyves. Maarre ik ga je komende tijd volgen via deze site.

    Heel veel (leer)plezier toegewenst. Weet zeker dat je een geweldige tijd tegemoet gaat. Pas goed op jezelf meid!!

    Liefs Sanne Kootstra

  • 26 Januari 2009 - 18:34

    Diel:

    Im watching U :-D

    Hpl zie ik je woensdag nog ff in levende lijve, i.p.v. je mooie pic ;-)

    Dikke (K)

  • 26 Januari 2009 - 19:42

    Marleen:

    Lieve Juud!

    O my god...wat spannend topper!! Echt zo tof dat het nu gaat gebeuren!!
    Hoe was je party verder? Ik vond het echt heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar het werd zo'n ontzettend gevlieg! Dat was gewoon niet leuk!
    Maar ik hoop dat je het heel leuk hebt gehad!!
    Lieverd, we gaan je heel erg missen tijdens alle gezellige avondjes en natuurlijk @ the wintersport!
    Ik ga je volgen de komende tijd en ben ontzettend benieuwd naar al je belevenissen!
    Succes met al je afrondingen enz en ga dr voor chick! Wordt SUPER!!!

    Love you! Dikke x Marley!

  • 26 Januari 2009 - 20:23

    Annie:

    Heeej laiverd! Ik ga je missen. Ik moet je nog zien hoor voor je weg gaat, daar ontkom je niet aan!!!!
    Dat weet je ook wel! Wanneer ga je naar roden? dan zoek ik je op in de stad en anders kom ik desnoods in Nieuw-Roden je opzoeken bij huize buma!
    ik ga je dus ook nog geen veel plezier wensen!!! liefs ann

  • 29 Januari 2009 - 01:18

    Lisette:

    Hey juud! wanneer denk je in bali te zitten? miss dat ik je daar dan nog tegenkom ;)
    Xxx

  • 29 Januari 2009 - 23:54

    Pa:

    Heel veel plezier, en steek er wat van op.
    Pas goed op jezelf en laat regelmatig wat van je horen.
    Groetjes papa en martijn uit Uyuni in Bolivia

  • 29 Januari 2009 - 23:58

    Pa:

    Heel veel plezier, en steek er wat van op.
    Pas goed op jezelf en laat regelmatig wat van je horen.
    Groetjes papa en martijn uit Uyuni in Bolivia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2009

Terug naar huis!!

17 Juni 2009

Java!

20 Mei 2009

Bali

20 April 2009

Bali!!

15 April 2009

Vietnam en Cambodja
Judith

Actief sinds 24 Dec. 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 34734

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Estudiar Espanol!!

15 Oktober 2009 - 01 April 2010

Stage in Suriname

30 Januari 2009 - 03 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: